Ads

Monday, September 12, 2011

Cuti Panjang....!!!



Hari ni last aku keja.. Ooppss...!!! Bukan nak resign ok tapi ambik cuti untuk persiapan perkahwinan aku dengan tunang aku yang tersayang.... Aku update blog ni pun guna internet kt tempat keja jerr sebab kalau balik umah memang tak sempat punyalah nak update blog sebab banyak keja yang menanti aku kat umah... 
So curi-curi la masa keja tambah-tambah bila supervisor balik halfday hari ni... 
Peluang-peluang.....

Aku akan mula bercuti dari 13 September hingga 21 September...  Tak la panjang sangat kan... Rasanya orang lain ambik lagi panjang kot kalau cuti kawen.... Tapi aku ambik cuti ckit jerr sebab nak spare cuti untuk kenduri belah pihak lelaki plak 
bulan Disember ni.... Lama kan nak kena tunggu... Huhuhu....

Aku harap perkahwinan ni akan kekal hingga ke akhir hayat.... Kepada kawan-kawan tolong doakan untuk aku naa... Bye... 


2 comments:

hanashumaira said...

tahniah..semoga kekal sepanjang hayat

sally liza said...

tahniah2..