Ads

Saturday, May 14, 2011

Header....!!!!

Hehehehe.... Hari ni aku belajaq sesuatu yang baru tentang blog.... Aku belajaq cam mana nak wat header blog... Ketinggalan kan aku ni... Orang len dah tukar header berkali-kali aku baru nak belajaq
cam mana nak wat header.... Hehehehe... :-)

Mula-mula aku wat header ni tak berapa nak jadi... Maklum la xpandai sangat nak wat... Orang lain da header aku pun nak jugak...Orang lain pandai buat, aku baru terhegeh-hegeh nak belajaq
cam mana nak buat...

Ni la hasil header buatan aku....

Cubaan kali pertama :


Cubaan kali kedua :

1 comment:

ciksufi said...

i prefer the 1st one